آیا یارانه شب یلدا ۱۴۰۱ | 1401 فردا واریز می‌شود؟

آیا یارانه شب یلدا ۱۴۰۱ | 1401 فردا واریز می‌شود؟

یارانه شب یلدا 1401، عیدی شب یلدای دولت؛ تنها پرداختی دولت که می‌توان به شکل نمادین آن را یارانه یلدایی ۱۴۰۱ | 1401 تلقی کرد، واریز سود سهام عدالت است که طبق اعلام رئیس سازمان بورس قرار است از بامداد چهارشنبه ۳۰ آذر ماه به حساب سهامداران واریز شود.

کد خبر : ۱۱۵۵۴۹
بازدید : ۳۲۷۱۵

فرادید | حدود یک ماه است که رسانه‌های داخلی بر یارانه یلدایی تاکید می‌کنند که دولت قرار است به مناسبت شب یلدا مبلغی بین ۴۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان به حساب یارانه بگیران واریز کند. اما هیچ یک از این ادعا‌ها صحت ندارد و دولتی قصدی برای واریز یارانه یلدایی ندارد.

به گزارش فرادید، تنها پرداختی دولت که می‌توان به شکل نمادین آن را یارانه یلدایی 1401 تلقی کرد، واریز سود سهام عدالت است که طبق اعلام رئیس سازمان بورس قرار است از بامداد چهارشنبه ۳۰ آذر ماه به حساب سهامداران واریز شود.

بر این اساس قرار است که دارندگان برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۶۰۰ هزار تومان و دارندگان برگه سهام عدالت یک میلیونی حدود مبلغ یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان دریافت کنند.

البته این مرحله اول پرداخت سود سهام عدالت است و مرحله دوم در اسفند ماه پرداخت می‌شود. مبلغ واریزی مرحله دوم نیز احتمالا به اندازه مرحله اول خواهد بود.

علاوه بر این برخی رسانه‌ها مدعی پرداخت وام ۱۵۰ میلیون تومان ارزان شب یلدا از سوی دولت شده بودند. اما بررسی ما نشان داد که این ادعا نیز صحت نداشته است و صرفا برای فر یب کاربران و افزایش بازدید از سوی برخی سایت‌ها و رسانه‌های داخلی مطرح شده است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید